Wat zijn jullie verzendkosten en wat is de levertijd?
Kortgezegd wordt jouw bestelling op werkdagen voor 12.00 uur besteld en betaald gelijk verzonden.
Bekijk wel even het uitgebreide overzicht voor de levertijden en verzendkosten op onze pagina: Bezorgen & Verzendkosten.

Plakinstructie muurstickers
De muurstickers kunnen in principe overal op geplakt worden zolang de ondergrond glad en vetvrij is. Gestucte en geverfde muren dienen 2-4 weken te drogen voordat de stickers worden geplakt, anders zullen ze snel loslaten.

Kun je fotobehang over glasvezelbehang plakken?

Regelmatig krijgen wij de vraag of er behangen mag worden over glasvezelbehang. Daar kunnen we heel duidelijk antwoord op geven: NEE! Wij raden u ten zeerste af om behang aan te brengen over uw oude glasvezelbehang heen. Gezien het waterafstotende karakter van glasvezelbehang, is het vrijwel onmogelijk om nieuw behang aan te brengen over het glasvezelbehang. Het nieuwe behang kan dan namelijk niet goed hechten aan de ondergrond, waardoor de kans groot is dat het niet blijft hangen. Daarnaast is er een kans dat de onderste laag loslaat en alles meetrekt. Oftewel: niet aan beginnen!

Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen middels iDeal / Bancontact, PayPal, achteraf betalen via Billink of een bankoverschrijving. Tijdens het plaatsen van je bestelling krijg je automatisch de mogelijkheid om de gewenste betaalmethode te kiezen.

Betalingen via overschrijving kun je overmaken op rekeningnummer NL87 ABNA 0103531750  t.a.v. BrenC | Schipperkids te Huizen, onder vermelding van het ordernummer.
I


Kan ik mijn bestelling op komen halen?
Ja, dat kan! Echter, alleen in overleg en op afspraak en je kunt bij ons niet winkelen. Plaats je bestelling via de webshop en geef in het veld 'opmerkingen' aan dat je het pakketje het liefst wilt komen ophalen. Dan laten wij weten of en wanneer het mogelijk is.
Let op: betaal bij bestelling gelijk online of zorg voor gepast (!) geld, wij hebben geen kassa of pin.


Wie is jullie vervoerder?
Wij versturen je bestelling met DHL, Postnl of DPD. 
Wanneer jij (of de geadresseerde) niet thuis is, geven zij vaak het pakje af aan de buren of bij een afhaalpunt in jouw buurt.

Ruilen of retourneren?
Daar doen wij niet moeilijk over!
Schipperkids doet er alles aan om je een perfect product te leveren. Ben je desondanks niet tevreden met (een deel van) je bestelling, neem dan - binnen 30 dagen - contact met ons op.
U ontvangt dan een gratis retourzegel. Na ontvangst storten wij het aankoopbedrag van het product terug.
Let op: Dit geldt niet voor producten die gepersonaliseerd zijn, zoals bijv. een muurcirkel met je eigen naam.