Wat zijn jullie verzendkosten en wat is de levertijd?
Voor een uitgebreid overzicht omtrent de verzendkosten en levertijden verwijzen wij je naar onze pagina: Bezorging & Verzendkosten.

Plakinstructie muurstickers
De muurstickers kunnen in principe overal op geplakt worden zolang de ondergrond glad en vetvrij is. Gestucte en geverfde muren dienen 2-4 weken te drogen voordat de stickers worden geplakt, anders zullen ze snel loslaten.

Kun je fotobehang over glasvezelbehang plakken?

Regelmatig krijgen wij de vraag of er behangen mag worden over glasvezelbehang. Daar kunnen we heel duidelijk antwoord op geven: NEE! Wij raden u ten zeerste af om behang aan te brengen over uw oude glasvezelbehang heen. Gezien het waterafstotende karakter van glasvezelbehang, is het vrijwel onmogelijk om nieuw behang aan te brengen over het glasvezelbehang. Het nieuwe behang kan dan namelijk niet goed hechten aan de ondergrond, waardoor de kans groot is dat het niet blijft hangen. Daarnaast is er een kans dat de onderste laag loslaat en alles meetrekt. Oftewel: niet aan beginnen!

Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen middels iDeal / Bancontact, PayPal, achteraf betalen via Billink of een bankoverschrijving. Tijdens het plaatsen van je bestelling krijg je automatisch de mogelijkheid om de gewenste betaalmethode te kiezen.

Betalingen via overschrijving kun je overmaken op rekeningnummer NL40 RABO 0378 2027 23 t.a.v. BrenC | Schipperkids te Huizen, onder vermelding van het ordernummer.
IBAN: NL40 RABO 0378 2027 23
BIC: RABONL2U


Kan ik mijn bestelling op komen halen?
Ja, dat kan! Echter, alleen in overleg en op afspraak en je kunt bij ons niet winkelen. Plaats je bestelling via de webshop en geef in het veld 'opmerkingen' aan dat je het pakketje het liefst wilt komen ophalen. Dan laten wij weten of en wanneer het mogelijk is.
Let op: betaal bij bestelling gelijk online of zorg voor gepast (!) geld, wij hebben geen kassa of pin.


Wie is jullie vervoerder?
Wij versturen je bestelling met DHL. DHL levert je pakketje voor 99% de volgende dag of anders uiterlijk de dag erna af.
Wanneer je (of de geadresseerde) niet thuis bent, geven zij vaak het pakje af aan de buren. Het kan voorkomen dat pakketten met PostNL worden verstuurd.

Ruilen of retourneren?
Daar doen wij niet moeilijk over!
Schipperkids doet er alles aan om je een perfect product te leveren. Ben je desondanks niet tevreden met (een deel van) je bestelling, neem dan - binnen 30 dagen - contact met ons op.
U ontvangt dan een gratis retourzegel. Na ontvangst storten wij het aankoopbedrag van het product terug.
Let op: Dit geldt niet voor producten die gepersonaliseerd zijn, zoals bijv. een muurcirkel met je eigen naam.

Betaald met Paypal? Stuur dan gratis terug via PayPal!
Je ontvangt van ons dan geen retourzegel, maar je kunt retourkosten terug krijgen via PayPal. Hoe het terugvragen van je retourkosten precies werkt kun je hier lezen op de site van PayPal. Hier staan ook alle voorwaarden waar je retourzending aan moet voldoen. Heb je vragen over deze service van PayPal? Stel je vraag direct aan PayPal via deze link.
Let op: Dit geldt niet voor producten die gepersonaliseerd zijn, zoals bijv. een muurcirkel met je eigen naam.