Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 
Alle bestellingen die voor 12.00 uur geplaatst en betaald zijn gaan dezelfde dag nog met onze vaste vervoeder DHL mee. Het kan voorkomen dat pakketten met PostNL worden verstuurd.
Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail met Track & Trace waarmee je je pakket kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten? 
BESTELLINGEN v.a. € 24,99 GRATIS VERZENDING IN NEDERLAND & BELGIË!
De hoogte van de verzendkosten voor bestellingen tot € 24,99 bedragen:
- voor brievenbuspost € 3,95.
- voor pakketpost in Nederland € 5,95, in België 8,95.

Afhankelijk van het aantal artikelen en/of de afmetingen verzenden wij je bestelling in een envelop of pakket. Buiten Nederland of België gelden andere tarieven.

Kan ik mijn bestelling op komen halen?
Ja, dat kan! Echter, alleen op afspraak en je kunt bij ons niet winkelen. Plaats je bestelling via de webshop en geef in het veld 'opmerkingen' aan dat je het pakketje het liefst wilt komen ophalen. Dan laten wij weten wanneer het mogelijk is. Let op: betaal de bestelling gelijk online of zorg voor gepast (!) geld, wij hebben geen pin.

Ruilen of retourneren?
Daar doen wij niet moeilijk over!

Schipperkids doet er alles aan om je een perfect product te leveren. Ben je desondanks niet tevreden met (een deel van) je bestelling, neem dan - binnen 30 dagen - contact met ons op. U ontvangt dan een gratis retourzegel. Na ontvangst storten wij het aankoopbedrag van het product terug.

Betaald met Paypal? Stuur dan gratis terug via PayPal!
Je ontvangt van ons dan geen retourzegel, maar je kunt retourkosten terug krijgen via PayPal.
Hoe het terugvragen van je retourkosten precies werkt kun je hier lezen op de site van PayPal. Hier staan ook alle voorwaarden waar je retourzending aan moet voldoen. Heb je vragen over deze service van PayPal? Stel je vraag direct aan PayPal via deze link.